dimarts, 5 de març del 2013

3. AVATAR DIGITAL


DESCRIPCIÓ
Tenim que fer un avatar intentant que s'asembli a nosaltres, per aixo ens hi han donat uns programes per fer avatars, editan-los.

''En Internet y altres tecnologies de comunicació modernes, es denomina avatar a una representació gràfica, generalment humana, que s’associa a un usuari per a la seva identificació. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics, y algunes tecnologia permeten el us de representacions tridimensionals.''
 -Viquipedia.cat


PROCÉS:
1)
-He fet servir el programa Obama, es el programa que més m'agrada perquè es el que més s'assembla a mi i es fàcil d'utilitzar.

2)
-En aquest avatar he fet servir el programa Julian Opi, no m'agrada gens perque no s'assembla ami, pero le probat i he fet l'avatar.

3)
-Aquest programa es Photo Face, es la que menys m'agradat, perque es molt dificil d'utilitzar i el resultat no es gens bo, almenys al meu gust.

4)
-És el programa més gracios que utilitzat, el programa es Strip Generator, no sera el resultat pero le utilitzat perque m'ha fet gracia.

5)
-És el programa mes sencill, pero també el més ''realista'', pero finalment no utilitzare aquest avatar.
Flash Face

6)
-S'assembla molt al programa Flash Face pero aquest es diu Pimp The Face, es identic a l'altre i tambe es una mica ''realista''.

7)
-Estil Warhol.


Alguns enllaços que utilitzat:



RESULTAT:
-Finalment he escogit aquest avatar perque es el que més s'assembla a mi.
No ha sigut dificil d'utilitzar i és bastant semblant.


COMENTARI:
Aquesta activitat a sigut bastant entretinguda, m'ha donat temps de fer-la en classe perque he estat treballant pero acabar-los.
L'activitat a sigut ''graciosa'' ja que mai l'havia fet i m'agrada descobrir coses noves, per millorar i aprendre dels errors.
No m'ha costat gaire, sobretot el que he escogit finalment, ja que era una foto meva i s'assembla molt ami.
No repetiria aquesta activitat perque no m'agrada repetir les coses, pero m'agradat moltissim fer-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada