dimarts, 5 de març del 2013

2. LA DANSA; MATISSE


Aquesta activitat m'ha semblat bastant entretinguda, i ja em començat a fer servir les temperas. Primer vaig fer el dibuix a llapis i despres vaig començar fer-ho amb les temperas, finalment el vaig repasar amb tempera de color negra per finalitzar la lamina.

FITXA TÈCNICA:
-Títol: “La Danza“
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: 260 cm de alt por 389 cm de ample
-Tècnica: Está pintat al óleo sobre lienzo
-Estil: Retrat i Paisatge.
-Génere: hedonisme.
 -Localització: Museu del hermitatgeSan Petesburgo , Rusia.

IMATGE DONADA
LA DANSA: FET PER HENRI MATISSE
l


PROCÉS:
Primer vaig fer el dibuix a llapis, despres vaig pintar-ho tot amb temperas, finalment per acabar la activitat vaig repasar les cinc persones amb color negre.


IMATGE EN PROCÉS:
IMATGE DEL RESULTAT:


COMENTARI:
Aquesta activitat m'agradat bastant, perque a sigut entretinguda i em fet servir nous materials, temperas.
No repetiria aquesta activitat, m'agradat pero no m'agrada repetir les coses, vull fer coses noves i interesants.
El que més m'ha costat a sigut repasar les persones del dibuix pero alfinal l'he acabat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada