dissabte, 16 de març del 2013

6. DISSENY D'UN LOGOTIP

Descripció: A sigut una activitat llarga, en aquesta activitat primer de tot vam fer una llamina amb quatre logotips diferents repasats amb puntafina. La segona llamina consistia en fer els mateixos quatre logotips en blanc i negre, per ultim una llamina amb un dels quatre logotips fet quatre vegades en color. I per ultima la llamina feta amb cartro ploma del logotip que nosaltres em escollit amb el color i tot escogit. Procés: Primer de tot teniem que fer uns esbossos de quatre logotips diferents:

 

 a continuació teniem que fer les quatre diferents logotips en blanc i negre:

 La tercera lamina es tenia que escogir només unn logotip, i d'aquest fer-ho amb colors:

 I per últim, escollir el color que més t'agrada i fer la maqueta d'aquest amb cartro ploma:

  Resultat: M'ha quedat millor del que hem pensaba, els colors i forma m'han agradat:

  Valoració: Ha estat molt entretingut i el resultat no ha estat malament, recomanaria la activitat a un altre grup, pero no la repetiria, ja que no m'agrada repetir i m'agrada innovar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada